Monday 15 January 2007

微笑的背后~

已经凌晨了,虽然刚从小睡醒来,应该很累吧!可是,我一点也不觉得累,反而悲从中来,让我又想起一些不开心的事。。。最近,不知道为什么,脑海一直被那些事困扰着。“想太多”,我想这三个字应该满适合来形容我吧!这些悲伤的心事来袭击内心深处,我想是有季节的!



不管事情再过了多久,心里还是会隐隐作痛。当心痛得无法呼吸时,只好大哭一场。。。自己也因为这些事而哭到眼泪都没了,但阴影还是没有离我而去,依然还在纠缠我。。。



那件事由背叛开始,也是由背叛结束。。。受害者是谁,我也无法给确定的答案了,反正我就是其中的一个吧!这让我知道,不是每一件事都可以随便与人分享,即使自己生活的另一半,我们活在这世界上,不该说的,该藏起来的,都须藏在心里深处。



微笑的背后,就是悲伤和崩溃的阴影,让微笑遮盖了所有,自以为是问题解决的好方法,可能是咯!但我只知道这方法需要很长时间才能看到效果。可是,那些微笑都不是演出来的,那是打从心里真诚的微笑,只是微笑的背后还有另一段故事。


May God Bless Everyone~


Luv,somebody~

4 comments:

  1. hehe...
    start chinese lo...
    chinese more easy for u to deliver leh...
    anyway...everyone has their own secret mah...
    and not everyone can share their secret de la...
    so...
    just need to enjoy ourself lo...

    ReplyDelete
  2. bao bei,dun think too much..
    maybe time can be a good medicine for us too..
    jus let the time do for us..
    love u oh...=p

    ReplyDelete
  3. Just let it go,gal.
    Try your best to be a good happier and cheers person.
    I will always supporting you, try to look around, there are wonderful thing that need you to discover yourself, and sweet interesting event is waiting for you...
    Don't look at the back, look front of you...and take a deep breath...
    Trust me, you can be strong as long as you try your best,
    be cheers and smile always.

    ReplyDelete
  4. Don think it again la, just let it pass...if think more, sad more...think more thin more,think more old fast,think more cry more, think more and everything also more... so no advantages for u to think more, k ...

    ReplyDelete